- Gra fabularna "Polska 1935" http://www.1935.pun.pl/index.php - Ulica http://www.1935.pun.pl/viewforum.php?id=3 - Zasady gry http://www.1935.pun.pl/viewtopic.php?id=26 |
whiteeagle - 2009-12-07 08:33:39 |
Ja ze swej strony dodam, uzupełniając niejako Mistrza Gry, że mamy zajmować się najważniejszymi sprawami związanymi z naszym departamentem. Np. w przypadku piechoty, owszem, wymiana mundurów, hełmów czy karabinów są istotne, ale np. zajmowanie się wprowadzaniem nowego wzoru pasa, buta żołnierskiego czy saperki mija się z celem. Podobnie z amunicją do broni. Jeśli kupujemy daną ilość broni, to zakładamy z automatu, że również będzie do niej produkowana odpowiednia ilość amunicji, co zawiera się w wydatkach na utrzymanie danego rodzaju broni (piechoty, kawalerii itd.). Mam rację Mistrzu Gry? |
Mistrz Gry - 2009-12-07 09:11:50 |
1. Zapasy amunicji i częśći są ujęte w budżecie. Jesli kupujecie np. 1000 armat to i tak będziecie mnożyć przez współczynnik (potem wyjaśnię), a ja sam powiększę odpowiednio wysokość zakupów zapasów na wypadek wojny ujętych w budżecie centralnym GISZ - oczywiście tylko, jeśli jest to duża ilość sprzętu. |